fannyityskland.blogg.se

Enjoy your time here, you are almost there

Kategori: Tyskland13/14

Sorgligt nog är sista dagen på helgen här! Imorgon är det skola igen och jag är tillräckligt frisk för att kunna gå till skolan. I fredags var jag hos doktorn och fick en medicin som verkligen hjälpte. På eftermiddagen åkte jag till skolan för att gå på engelskalektionen och på kvällen vilade jag bara. Jag Gesine och Gerd tittade lite på OS, konståkning var det då. Jag har aldrig tittat på OS förut men det var ganska kul att se konståkningen faktiskt. Igår så var det en heldag! Gesines mamma hade födelsedags fest och hon bor 2 timmar härifrån så vi åkte tidigt hemmifrån för att komma i tid till lunchen. Klockan halv 6 åkte jag tillbaka med Tanita, hennes sambo och Phil. Dom släppte av mig hos Ann-sohpie där vi skulle träffas innan vi åkte iväg till ännu ett Abi-party! Fast den här gången var det för en annan skola. Det var jag, Ann-Sophie, Lina och Anna. Vi hade verkligen jätteroligt! Och klockan halv 1 plockade min värdpappa upp mig. 
 
 
PS: Såg texten "Enjoy your time here, you are almost there" för ett tag sen, och tyckte den passade så himla bra just nu. Tiden kommer gå så fort och jag måste bara försöka njuta av det som är kvar, jag är ju snart hemma!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: