fannyityskland.blogg.se

Motto Woche

Kategori: Tyskland13/14

I fredags så var det första temat i "Motto woche"! vilket betyder att den sista veckan av skolan så har årskurs 12 (sista året) olika teman för varje dag. Vi tjuvstartade i fredags med "Första skoldagen" så alla var fina i små klänningar, toffsar, skortor och barnryggsäckar. 
 
 
På kvällen så var det fest hos Lina och det var ganska lyckat. Jag var inte alls på bra humör den kvällen och hade inte alls lust att festa. Men jag hade ändå kul och sa en hel del pinsamma saker som vi alla skrattade rejält åt. Igår så var det ännu en födelsedagsfest. Då hade jag inte heller så bra humör och jag trodde kvällen skulle bli skitdålig, men den blev verkligen hur kul som hellst! Var inte så mycket folk där, men alla som jag är närmast och känner mig bekväm med, god mat, mycket dans, skvaller och jag tänkte inte en ende gång på det som hade gjort att jag var på dåligt humör hela helgen. Anna och Ann-Sophie sov hos mig och det var också hur mysigt som hellst. Tror vi kom hem strax efter 4 och sen låg vi och pratade till klockan halv 6 innan vi somnade. 
 
Vet inte om ja berättat det men vi ska ha en musikkväll på våran skola. Så idag ska vi öva till den, ska åka om ett par minuter. Tycker verkligen det ska bli jätteroligt men det är väldigt stressigt nu de sista dagarna innan tisdag och det är mycket att öva in. Jag ska se om jag kan fixa en video då för skulle vara så kul att visa alla er där hemma hur vi sjöng! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: