fannyityskland.blogg.se

Engelska

Kategori: Tyskland13/14

Godmorgon alla morgonpigga! Idag satte jag väckarklockan lite extra tidigt så jag skulle orka upp. Ligger i sängen och njuter ett par extra minuter innan jag ska gå ner för att göra den, nuförtiden dagliga, morgongröten! 
 
Igår spelade jag volleyboll och det gick väldigt bra och vi hade väldigt roligt! Men 5 minuter innan vi skulle sluta så sprang jag baklänges och  vrickade såklart foten! Det gjorde superont men efter några minuter var det lite bättre, det var inte så illa som jag först trodde! Men nu gör det faktiskt väldigt ont, men jag ska pallra mig iväg till skolan ändå för jag ska skriva engelska-prov idag. Jag hoppas att jag har tillräckligt med energi för att orka 4,5 timmar och att det går bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: