fannyityskland.blogg.se

Det kom inga tårar

Kategori: Tyskland13/14

Igår var det ännu ett Abi-Party, och det var så roligt! Vi började kvällen hos Ann-Sophie, vi var cirka 10 stycken. Det är nästan alltid samma personer som är hos Ann-Sophie, och jag känner mig verkligen trygg med dom. Vi skrattar väldigt mycket och jag kan verkligen vara mig själv! 
 
Några av personerna som var hos Ann-Sophie
 
Sen åkte vi till klubben, det var ganska lite folk där i början men vi gick och dansade direkt! Det är nästan roligare när det inte är så mycket folk och dansar, för då kan man verkligen släppa loss och hoppa runt. Men de hade byggt om lite på klubben så det var en liten scen kan man kalla det, och därifrån skulle såklart jag ramla ner och vricka foten, igen! Så spenderade halva kvällen med att sitta ner och ha is på foten. Men det var ändå en väldigt bra kväll! Satt och pratade med roliga personerna, som sagt, känner egentligen inte killarna från Ann-Sophies kompiskrets så bra, men de alla är så underbara personer som är så lätta att vara med! 
 
Avslutar med en toa-bild på mig, Vera och Vicky! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: