fannyityskland.blogg.se

5 km

Kategori: Tyskland13/14

Idag har jag sprungit lite drygt 5 km med Phil! Herregud vad stolt jag är över mig själv! Mina vader gjortde ont i början men det är rba att Phil är med för då vill jag inte stanna! Sen somnade min högra fot(?) Haha skitkontigt men nu känner jag mig lite öm och härligt utmattad i alla fall! 
I helgen var jag med Tanita och Phil till deras pappa ca 50 minuter härifrån. Deras pappa är jättegullig och hans familj med en fru och tre barn och Phil, Tanita och jag, gick runt i staden och shoppade lite. Jag köpte en vinterjacka! Sen på söndagen började jag Phil och Gesine med att gå på spinning! Det var fan jobbigt men faktiskt ganska roligt! 
På Lördag är det en skolfest som jag hoppas kommer bli väldigt rolig och förhoppningsvis vågar jag prata med mer folk och buda lite på mig själv så folk får se vem jag verkligen är. Det är svårt att prata med folk när man inte kan språket men jag föstår mer och mer vilket känns skönt! Det finns hopp! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: