fannyityskland.blogg.se

18.09.13

Kategori: Tyskland13/14

Idag har skolan varit både jobbig och skön. Slutade klockan 13 men bussen gick inte förrens halv 3 så var tvungen att vänta i stan. Åt lite lunch så det var okej. Men imorse kände jag att jag verkligen inte mådda bra. Kände mig supertrött och kroppen kändes helt slut. Tror jag börjar bli sjuk för jag fryser samtidigt som jag känner mig varm och det är ju aldrig ett bra tecken.. Skulle ha sprungit 5 km idag men tror jag hoppar det just för att jag inte mår så bra. Hoppas jag mår bättre på lördag!
 
En bra nyhet är att jag kommer åka till München med några ur klassen! Är taggad samtidigt som det känns lite jobbigt för jag känner ju ingen riktigt bra. Men tror det kan vara bra för mig att åka med så jag kanske lär känna vissa folk lite mer! det dåliga är att vi ska åka buss i 6 timmar.. Men men, det är som det är. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Krya på dig <3 Kram Mamma

    2013-09-18 | 21:07:12
  • Rebbe säger:

    gah! münchen! sjukt najs!!! vi borde också åka dit när vi är i Bayern!!!! :D

    Svar: Jaa jag får berätta sen om det är värt att åka tillbaka :D
    Fanny

    2013-09-20 | 17:37:44

Kommentera inlägget här: