fannyityskland.blogg.se

Tandläkaren

Kategori: Tyskland13/14

Idag var jag för tredje gången i tyskland hos tandläkaren. Jag börjar bli riktigt trött på min tandställning nu! Usch jag vill bara att den ska bort så jag kan bleka tänderna och slippa gå runt med metall i munnen. 
 
Jag har egentligen aldrig tyckt illa om att ha tandställning, jag skulle såklart föredra att inte ha den. Och såklart var jag inte så himla glad den dan jag väl fick tandställningen. Men ärligt talat har jag tyckt att det ser helt okej ut och det är inte så jobbigt heller.
 
Men jag vet inte, de senaste två gångerna har jag verkligen känt mig så dum efter jag varit hos tandläkaren! Min tand har äntligen kikat fram så de håller på att fixa och trixa hur länge som helst! Idag var jag där en timme, de satte på en "länk" eller vad man ska säga på min nya tand så nu ser det helt efterblivet ut i munnen på mig. Men med lite tur kanske jag blir färdig innan sommaren. Hopps hoppas hoppas! 
 

Haha nu kom jag och tänka på en dag i skolan när vi hade kemilabb. Vi skulle testa vad för olika ämnen som leder ström. Av nån anledning fick vi för oss att vi skulle testa om min tandställning leder ström, och det gör den! 
 
Från ett ämne till ett annat, köpte en fin necessär idag som jag kan mina badrumssaker i, just nu ligger allt öppet i badrummet, känns bättre att ha allt i en necessär! Dessutom tyckte jag den va så himla fin också, haha! 
 
 

Kommentarer

  • Becci säger:

    Snyygg :**

    Svar: Haha har du inte läst bloggen på såhär länge ;) men tack! :D <3
    Fanny

    2013-12-22 | 12:20:02

Kommentera inlägget här: