fannyityskland.blogg.se

Söndag

Kategori: Tyskland13/14

Dagen började bra med att jag vaknade 9.28 och min väckarklocka var satt på 9.30. Det blev dåligt när jag satte mig upp och kände huvudvärk och dunkade kropp komma krypande. En timme senare satt jag på spinningcyckeln på gymmet och hade ett jävligt bra spinningpass! Mådde mycket bättre efterråt och har ätit frukost/lunch och nu sitter jag här vid datorn och ska snart plugga. 
 
Mina "sympotomer" imorse betyder bara att jag hade en jätterolig kväll igår! Trodde det skulle bli tråkigt men det blev jättekul! Pratade med några tjejer från min klass som jag inte gjort innan, dansade och kissade cirka en miljard gånger under kvällen. Phil var också där och han var jätterolig igår, vilket gjorde så jag hade det roligare! 
 
Jag vet inte hur det är för er men när jag går på en fest och folk inte hälsar så tänker jag direkt att den person är lite dum i huvet. Men igår fick jag klart för mig att i Tyskland så hälsar man inte på dem man inte känner! Jag började med att gå runt till alla och ta i hand och säga vad jag hette, för det är så jag är van att göra. Sen förklarade en tjej från min klass att man gör inte så här. Så antagligen tyckte alla jag var lite dum i huvet igår, men det är skitsamma! De som fattade att jag inte var från tyskland tyckte förhionningsvis jag var rolig/udda. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: