fannyityskland.blogg.se

Kirmes x2

Kategori: Tyskland13/14

Igår var så himla rolig! Vi var ett tjejgäng som hade en riktig girls-night-out! På Kirmes då alltså. Jag och Caroline som bor i byn brevid var hemma hos mig en timme innan vi åkte vidare in till Soest. Där träffade vi 7 andra tjejer och vi gick runt på Kirmes och festad!
 
Jag antar att man egentligen inte gör så mycket på Kirmes. Eller jo, man kan åka i karuseller, äta massa och vara i något festtält eller dricka drinkar i en drinkbar. Men vi gick bara runt och dansade, sjöng, träffade massa andra från våran skola och hade så kul!
 
Jag blir så glad när jag får komplimanger om hur rolig jag är och en tjej sa igår att hon har inte pratat så mycket med mig men att jag är cool! När man har varit här i två månader utan att egentligen passa in så värmer det verkligen i hjärtat<3

Kommentarer

  • kira säger:

    Kirmes war richtig geil :)

    Svar: Jaa :D
    Fanny

    2013-12-28 | 23:50:01

Kommentera inlägget här: