fannyityskland.blogg.se

Dortmund

Kategori: Tyskland13/14

Idag var jag i Dortmund med Rebecka! Det blev en riktig shoppingdag och nu har jag ont i fötterna av allt gående! Vi såg inte så jättemycket av Dortmund men det är i alla fall en bra shoppingstad. Jag fick med mig lita saker av vad jag verkligen behövde köpa men hittade tyvärr inga bra jeans.. Men köpte bland annat nya sportbyxor, två tjocktröjor och en jul/nyårsklänning! Jag brukar nästan aldrig ha klänning så det ska bli roligt. 
 
Jag vet att jag suger på att blogga men när jag inte har tid eller lust så vill jag inte tvinga mig till det. Men har tagit foton på Soest (där jag går i skolan) så jag tänkte lägga in lite bilder här imorgon som jag tror kan vara kul att se! 
 
Haha, idag var jag och Rebecka och drack en kaffe på Strabucks också. Dom frågar ju nästan alltid vad man heter och jag sa "Fanii", med betoning på i:et för de fattar inte riktigt när jag säger "Fannyy". Och när jag fick tillbaka min kopp stod det "Vany", hahah herregud vad vi skrattade! (Kom ihåg att här utalas "V" som "F") 
 
Juste! Hittade också 2 julklappar idag!
 
 

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    hahaha, det var bäst! <3

    Svar: Jaa! :D <3
    Fanny

    2013-11-30 | 21:58:47

Kommentera inlägget här: