fannyityskland.blogg.se

011113

Kategori: Tyskland13/14

Idag är det tredje dagen jag är sjuk, och kan tillägga att jag har ont i halsen idag också. Toppen! 1-2 dagar kan vara lite skönt att vara sjuk på men tre börjar bli lite för mycket.. 
 
Kom i alla fall precis hem från att ha varit ute och "spatserat" en timme. Ville bara ha lite frisk luft så huvudvärken kanske försvinner. Den är inte borta men jag tänkte i alla fall inte på den på en timme. När jag var ute tog jag lite bilder runt om kring, kom på att jag inte tagit så mycket bilder på Hovestadt! 
 
 
Gatan jag bor på
Ett coolt hus på samma gata
Hovestadts kyrka
"Bongården" som tillhör Hovestadts slott
En cool liten affär som säljer allt möjigt. Tycker det är coolt att de fortfarande har kvar de här affärerna!
Ingången till slottet
Och mitt i söta byn finns lägenheter också
Skogen som finns i närheten
Heliga Ida i skogen. Byns egna helgon typ, hon vaktar över naturen har jag för mig.
Bara en bild på en scarf någon glömt.
Slottet
Från slottsparken
Slottet
Tände ett ljus i kyrkan. Kostade egentligen 50 cent men jag hade inga pengar med mig så betalar nästa gång jag kommer.
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fina bilder-Jättekul att se hur det ser ut där du bor. Krya på dig/ Puss

    2013-11-01 | 15:58:46

Kommentera inlägget här: