fannyityskland.blogg.se

Upp & Ner

Kategori: Tyskland13/14

Idag har mitt humör varit upp och ner! Började bra med att det var "Brötchen-mässa" imorse. Det betyder att man sitter först i kyrkan, sjunger och lyssnar lite på vad prästen har att säga, och sen går man in i ett rum och äter frukost tillsammans! Det var mysigt och roligt, har aldrig varit i en kyrka och suttit och sjungit och lyssnat på en präst sådär. Ärligt talat tyckte jag att det blev lite överdrivet när han började prata om att "VI ska lite våra barn i guds händer så han tar hand om dem när vi dör" och massa annat sånt där, men det är ju intressant att höra en annan syn på saker. 
 
Sen var skolan kul frams till när jag hade konst när det första min lärare säger att det "är inte bra".(Alltså min bild) och inte så mycket mer än det. Då blev jag jätteirriterad och hade verkligen ingen lust mer. 
 
När jag kom hem såg Phil överraskad ut och sa "Vad du ser bra ut idag! Vad har du gjort annorlunda?" Haha han är så himla gullig ibland, då blev jag glad igen i alla fall! Jag bestämde igår kväll att jag skulle testa mittbena ett tag istället för sidbena, så det var därför han blev lite överraskad. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men va? Sa hon så!? Ush, tycker tyska lärare kan vara så elaka ibland...!

    Svar: Ja eller hur! Lite för brutalt ärliga :P
    Fanny

    2013-12-18 | 10:49:39

Kommentera inlägget här: