fannyityskland.blogg.se

Pepparkakshus

Kategori: Tyskland13/14

Nu har jag, Tomke och Jasmin gjort ett pepparkakshus! Det var ganska (väldigt) trasigt, men vi försökte att sätta ihop det med glasyr. Det gick inte alls så då gjorde jag smält socker, det var väldigt svårt eftersom det var så himla trasigt! Jag lyckades bränna mig och svära ett antal gånger! Jag fick ihop det på ett ungefär men vi gjorde våran egna ruin! övergivna resturangen som Tomke kallar den. 
 
Några av bitarna innan jag lagade det 
 
Blåsan när vi var färdiga 
 
Jasmin och Tomke 
 
Såhär ska ett pepparkakshus se ut 
 
Såhär ser vårat ut, helt ärligt tycker jag det blev bra! Vi hade i alla fall väldigt roligt! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Personligaste pepparkakshuset ever! Bra kämpat, puss. Mami

    2013-12-21 | 21:18:34

Kommentera inlägget här: