fannyityskland.blogg.se

1:a Advent

Kategori: Tyskland13/14

Idag är det då första advent. Vaknade med att hitta en adventskalender i mitt rum! Supergulligt, då hade Gesine stoppat in den i mitt rum medan jag sov! Sen åkte vi som vanligt och spinnade och sen hade vi frukost. Idag ska jag slå in lite födelsedagspresenter och julklappar, känns bra att jag i alla fall hittade lite saker igår! Nu har jag bara 3 mer julklappar att köpa så hoppas jag kan hitta något bra.. 
 
Här man en ljus"krans" istället för en ljusstake
Min gulliga adventskalender från Milka! För ett par veckor sen pratade vi om adventskalander och då sa jag att vi inte hade Milka i Sverige, dagen efter hade hon åkt iväg och köpt en!
1:a luckan
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken tur att du att du har en sån fin värdmamma <3 puss från sverigemamman.

    2013-12-02 | 07:35:55

Kommentera inlägget här: