fannyityskland.blogg.se

051213

Kategori: Tyskland13/14

Idag var det världens oväder här! Klockan 13 fick vi reda på att resten av dagens lektioner var instälda på grund av att det var en storm på väg och de var osäkra på om bussarna skulle fortsätta gå(Tror jag, om jag förstod rätt). 
 
Jag och Phil åkte och spinnade sen hade jag ett träningspass med en tränare så jag skulle veta vad jag ska göra den kommande månaden och hur. Så det blev 2.5 timmar på gymmet idag! Igår var också ett mördarpass på gymmet och i tisdags var jätteasträngt på volleybollen. Så har haft tre väldigt bra tränigsdagar nu! 
 
Imorgon är det någon högtid som heter st:Nicolaus här. Då ska man ställa fram sin stövel och så kommer st:Nicolaus och lägger något i din stövel. Supergulligt så vi får se vad som ligger i min stövel imorgon! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: