fannyityskland.blogg.se

Veckorna i Neumarkt

Kategori: Tyskland13/14

Eftersom att jag inte uppdaterade så mycket när jag var i Neumarkt så tänkte jag att jag kunde lägga upp massa bilder och skriva lite om det jag gjort! 
 
Fick mjölka "Oma" och "Opas" Kossor! Ganska coolt :) 
 
 
Jag och Rebecka på Volkfest! Min första kväll och vi dansade på bänkarna och försökte sjunga med i de Tyska låtarna så gott vi kunde! 
 
 I Nürnberg, Ett hus där Nazisterna brukade hålla till under andra världskriget
I Nürnberg
 
Utsikten från en Borg i Nürnberg
 
 Amra, Jag, Kaarel och Daniel! 
 
 På ett berg utanför Berngau
 
Efter att ha gått över 300 trappsteg! 
 
 Utsikten från ett berg, över Neumarkt 
 
Innuti kyrkan som fanns högt upp på berget
 
 Ruinerna av en gammal borg
 
Jag framför ruinerna
 
Blev straffad
 
Sista bilden med alla från Kursen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: