fannyityskland.blogg.se

29/8

Kategori: Tyskland13/14

Idag var jag och Gesine hemma själva igen och vi gymmade på morgonen och sen åkte vi till Soest för att skriva in mig i min skola! Det är ett "Huvudhus" som är det äldsta och det är väldigt fint men de nya husen är faktiskt ganska fula. Men lärarna som jag träffade verkade jättesnälla, det enda jag måste försöka vänja mig vid är att jag måste säga "Herr" och "Frau"! Fick också mitt schema och tydligen ska jag ha avancerad engelska och matte! Engelskan kan nog gå ganska okej men vi får se hur det går med matten.. Men om jag itne klarar det så kan jag alltid byta till en lättare kurs! 
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag funderar på att kanske ta en promenad och sen blir det nog bar att ta det lugnt hela dagen. På Lördag ska Gerd och Gesina springa ett maraton så jag, Phil och kasnke Tanita ska åka in till en annan stad och shoppa under dagen och sedan hämta upp Gerd och Gesine! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad roligt du har det! :-) Hur går det med Pigge? Kram Mamma o Pappa

    Svar: Igelkotten grävde sig ut i förrigår tror jag. Så han mådde nog bra :) <3
    Fanny

    2013-08-30 | 18:08:25

Kommentera inlägget här: