fannyityskland.blogg.se

2 veckor avklarade

Kategori: Tyskland13/14

Nu har har varit här i mer än 2 veckor! så nästa blir min sista här i berngau. Den här veckar har jag gjort massa saker! 
 
har varit med några ur klassen på volkfest och då dansade vi på bänkarna och sjöng med i alla låtar vi kunde! Det var superkul! sen var jag hemmas hos den turkiska killen Merts värdfamilj där vi mest pratade och hade roligt :) 
 
Igår var hela klassen i Nürnberg! Vi var på ett museum tillsammans sen gick jag, två andra killar och våra 2 lärare till ett annat museum. Efter det hade de andra åket hem hemm vi stannade till kl 7 och jag gick runt och tittade, shoppade och njöt bara av att vara ensam en liten stund! 
 
hittar inte min sladd till kameran men när jag har gjort det ska jag ladda in massa bilder! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: