fannyityskland.blogg.se

I don't want your number, no

Kategori: Tyskland13/14

Det känns som att mitt utbytesår redan snart är över. Det har inte ens gått halva tiden men känns ändå konstigt, som att det kommer va slut snart. Jag både längtar så sjukt mycket men vill ändå inte att det ska vara slut än. Men jag antar att det kanske är en ganska vanlig "halvårs-stress" och att jag nog lugnar ner mig snart. Jag har kännt förut att jag kanske inte har tagit vara på året till 100%, men nu efter Bayern, jag har gjort lite ändringar i mina dagliga vanor och jag tycker ändå att det är ganska kul i skolan, så tror jag att jag kommer ha superkul det sista halvåret här i Tyskland! 
 
På tal om ingenting så är jag besatt av Bastille! kan inte sluta lyssna... 
 
 
 
 
Favvolåten
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: