fannyityskland.blogg.se

Bulgarien

Kategori: Tyskland13/14

Nu har det gått alldeles för länge sen jag skrev ett inlägg! De allra nyaste nyheterna var att jag var i Bulgaren i en vecka! Den större delen av mina vänner var där och jag vill åka med från början (Två veckor) men fick först inte. Sen föreslog Dominik (Broder till Basti och Alex) Att vi skulle åka dit och överraska alla. Så efter lite om och men så fick jag tillåtelse att åka till Bulgarien! (Tack mamma och pappa!!) Vi bokade sista minuten biljetter på söndagen och åka torsdagen den 5e. Flyg, hotell och al inclusive! När vi kom fram till hotellet var jag verkligen jättenervös och efter att vi hade legat och vilat en stund bestämde vi oss för att gå och leta efter de andra. Vi hittade dem vi matsalen, fatta vad förvånade de blev! Först satt alla i chock och sen började Silvana gråta och kom och krama mig. Jag tror det var en av de finaste momenten under hela året. 
 
Det var verkligen en super semester. Relativt bra väder, blev i alla fall brun, sol, bad, promenader, zumba, festa, dansa, skratta, gråt (mycket gråt). Det var en väldigt känslomässig men underbar semester. Det finns sjukt mycket små gatuaffärer med "märkes" saker (Allt är fejk). Men köpte ett par billiga solglasögon och en plånbok. Alla var faktiskt väldigt trevliga och de flesta kunde tyska, och om inte tyska så i alla fall engelska. 
 
Den sista trillingen är den enda som saknas, underbara killar 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: