fannyityskland.blogg.se

Blondie brownie

Kategori: Tyskland13/14

Idag hade jag bokat in tid hos frissan. Jag har tänkt hela helgen på vad jag skulle göra, för jag va så trött på att alltid färga röd/brunt. Sen hade jag nästan bestämt mig för att gå mot min normala hårfärg (ljusbrunt). Men så satt jag på bussen från skolan och tänkte "varför inte ombre?" så nu har jag det! Tycker det blev jättebra, kunde ha varit lite större konstrast på det blonda och bruna, men är ändå nöjd! Det enda problemet är att topparna vart sjukt slitna eftersom jag va tvungen att bleka håret.. Men ska köpa en superhårinpacking så ska jag försöka fixa till mina slitna toppar! Känns tungt att säga att jag faktiskt har slitna tippar samma dag som jag va hos frissan, men ville verkligen testa något nytt! 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jättefin är du hjärtat!
    Köp Scwarzkopf Glisskur ultimate repair intensivkur
    Den köpte jag idag och håret blev jättefint. Kram från Mamsen

    2014-03-13 | 21:23:03

Kommentera inlägget här: