fannyityskland.blogg.se

Packar

Kategori: Tyskland13/14

Nu är det en timme kvar innan jag ska promenera till bussen som tar mig till Soest och sen åker jag vidare till Hamburg! Imorgon kväll så åker jag + 14 andra utbytesstudenter till Polen - Krakau! Jag vet inte om jag skrev att jag fick åka till polen? Tyvärr fick inte Ebba eller Rebecka plats.. Men jag ser ändå fram emot en liten semester! Väskan är inprincip packad, bara lite sista smågrejs kvar. Just nu håller jag på att se till så jag har tillräckligt med musik på Ipoden. Vi ska åka buss från Hamburg till Krakau så jag kommer behöva mycket musik! 
 
Förövrigt är det nu drygt 6 veckor kvar tills jag lämnar Tyskland.. Helt sinnesjukt hur tiden går fort och de sista veckorna kommer antagligen att gå ännu fortare än de 9 månaderna innan. Jag har så fina vänner här och jag vill inte lämna dem, men jag längtar såå mycket efter att komma hem! Även om jag har sjukt kul i Tyskland och jag njuter och ska försöka nuta så mycket det bara går de siste veckorna, så räcker det på nått sätt efter ett tag. Det känns som det räcker nu. Det är svårt att förklara tror jag, för jag vill ändå verkligen stanna! Med den sidan i mig som längtar hem väger lite mer än den sidan som vill stanna. Men nu ska jag gå tillbaka till packandet och musiken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: