fannyityskland.blogg.se

170314

Kategori: Tyskland13/14

Nu har jag gått nästan en vecka med mitt nya hår, och jag älskar det verkligen! Tycker att håret blir mycket roligare och ser bättre ut med en ombre. Har köpt nya produkter för att hålla håret fräscht och så att färgen håller lite längre. 
 
I helgen gjorde jag inte så mycket. På lördagen så hjälpte jag till halva dan i trädgården. Det varganska ansträngt men också väldigt skönt, det var så frisk luft ute! Blev väldigt trött när jag väl kom in igen så tog det bara lugnt resten av dagen. Idag var en väldigt bra dag. Jag hade nästa hela dagen ledig, bara den sista 1.5 timmen hade jag lektion. Jag och Phil åkte till gymmet, sen satte jag på mig en ny jacka jag köpte i måndags, kände mig väldigt nöjd med mitt nya hår och drog iväg till skolan! Mår så himla bra när jag har tränat och sen har på mig snygga kläder, det känns som att dagen inte kan bli dålig efter det! 
 
Med brist på bilder så lägger jag ut en gammal bild phil tog på mig. Längtar tills tandställningen försvinner!
 
 
Jag ser väldigt trött ut på den här bilden, men Phil är så duktig på att fota så gillar ändå bilden! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: