fannyityskland.blogg.se

Helgen

Kategori: Tyskland13/14

Det hände en hel del den här helgen! I fredags var jag ju på bio och i lördags var det Abi-party! Kommer inte ihåg om jag skrev det men det var i alla fall en skolfest på en klub. Jag var först hemma hos Ann-Sophie och vi hade jättekul! Vi var ca 9 personer och ungefär runt kl 21 drog vi iväg till klubben jag träffade lite nya människor, dansade så mycket att jag fortfarande har ont i bena! Jag vet att det var några (inte så många) som bara tyckte att det var helt okej eller inte ens bra. Men som man brukar säga, du bestämmer själv hur kvällen/dagen/livet ska bli! Jag var på topp humör och testade på nya saker och pratade väldigt mycket tyska! En kille som går i min klads började snacka spanska med mig.. Haha han slutade inte ens även fast jag sa att jag var svensk, inte spansk, men hade väl glömt bort det av olika anledningar, hehe. 
 
klassiska toabilderna såklart! 
 
Biljetten 
 
Inne i klubben 
Sen på söndagen var jag ute på en promenad och tog lite bilder, men de lägger jag ut imorgon! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: