fannyityskland.blogg.se

Snart Julafton

Kategori: Tyskland13/14

Nu börjar ju faktiskt julafton att närma sig väldigt fort.. Jag har bara en vecka kvar i skolan (bara tills på torsdag), och sen är det jullov! Herregud tiden går verkligen sjukt fort, jag kan inte säga det tillräckligt. Jag har inte lyckats köpa alla julklappar än, man jag får försöka hitta på något fort! 
 
Igår och idag var Phil och jag hemma själva. VI spenderade igårkväll med att titta på Karate Kid och idag hade han lördagsskola. (Det har han en gång i månaden) Så jag var hemma själv idag! Jag har inprincip inte gjort någonting men det var skönt att vara hemma själv ett tag. 
 
Ikväll är jag bjuden på en hemmafest och det ser jag verkligen fram emot! Jag tror det kommer bli skitkul. 
 
Ju mer tiden av mitt åt som går, ju närmare kommer jag personerna i skolan! Jag blir mer och mer inbjuden till saker och jag vågar också mer själv fråga. Det känns så himla bra att kommer in i olika små gäng och veta att jag alltid kommer ha någon att gå till på rasterna. Det som är skönt är att jag egentligen inte riktigt tillhör någon grupp, jag hänger lite med alla. Sen finns det såklart dem jag är med mer och mindre. Jag får känslan av att jag är ganska omtyckt, jag hoppas jag har rätt känsla, för det känns verkligen bra att vara omtyckt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: