fannyityskland.blogg.se

Ludwigsburg

Kategori: Tyskland13/14

Nu har jag varit hemma i Hovestadt i 3 dagar. Jag kom hem från Ludwigsburg i Lördags och jag har varit helt slut efter det så orkade inte blogga. I söndags var också ännu en Yfu träff så har inte haft tid. 
 
I alla fall, så var Ludwigsburg sjukt roligt! Jag träffade så himla mycket roliga människor och vi såg så himla mycket intressanta saker. Ville inte åka därifrån och det har varit så kul om det hade kunnat vara 2 veckor till. Det var utbytesstudenter runt om i hela världen, Finland, Estland, Danmark, Turkiet, Serbien, Japan, Kina, Thailand, Schweich, Bulgarien, Ryssland, Tjeckien, Argentina och så jag. Min bild om hur det är eller hur personer beter sig i vissa länder har verkligen ändrats och det tycker jag är så coolt! Jag blev närmast vän med en tjej från Serbien, Turkiet och alla från Thailand! Sen pratade jag mycket med de andra också men det är dom som jag kom närmast. Det känns så konstigt att man kan komma så nära personer under bara en vecka, och nu kommer jag antagligen aldrig träffa vissa av dom igen.. Det känns sjukt tråkigt och jag grät som en idiot på tåget hem från Ludwigsburg, en kvinna gav mig en näsduk. Det är svårt att förklara vad jag gjorde hela veckan, men här kommer i alla fall ett par bilder 
 
Alla utbytesstudenter som var i Ludwigsburg. I bakgrunden är Ludwigsburg slott.
 
Kaarel, som också var med i Neumarkt, To-ey och jag
 
 
Våran "Square"
Tre Thailändare, en turk och jag! 
 
Vi var en dag på Mercedes-Benz Museet, här är första motorcykeln! 
Första bilen! 
Och en väldigt fin bil
 
Här var sista kvällen !!
 
 
 
 Av  någon anledning funkar det inte att ladda in fler bilder nu, men när det funkar lägger jag in fler. Adios! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: