fannyityskland.blogg.se

201

Kategori: Tyskland13/14

Jag missade 200-dags jubileumet igår, så vi får fira 201 dagar idag istället! Helt otroligt att jag har varit här 200 dagar nu, snart är jag hemma igen. Jag vill planera in saker så att jag har den bästa tiden av mitt liv det sista halvåret här! Men det är svårt att resa överallt, alla går i skolan eller jobbar.. Någon dag ska jag och min värdfamilj till Köln i alla fall, i Maj hoppas jag att jag ska åka till Polen och i juni ska vi åka till en ö jag och min värdfamilj. Så några milstolpar har jag ändå trots allt. 
 
Mitt största oros moment just nu är att jag inte kommer få åka till Polen. Jag, Rebecka och Ebba vill åka med YFU till Polen, men det finns bara 15 platser.. Det skulle vara så surt om jag inte kunde åka med, men Ebba och Rebecka fick varsin plats.. Eller tvärtom, att jag fick åka ensam! Det skulle vara så kul om vi kunde åka alla tre, men jag ska försöka att inte oroa mig för mycket. Det får bli som det blir helt enkelt! Om jag inte får någon plats, hoppas jag kunna planera in en annan resa, kanske till Hamburg! 
 
Den här veckan händer det inte så mycket. Har ganska många lektioner som är inställda, till exempel idag slutade jag klockan 11 och på fredag har jag bara en lektion! I helgen vet jag inte heller vad som händer, men hoppas jag hittar på något! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: