fannyityskland.blogg.se

Imorgon gäller det!

Kategori: Tyskland13/14

Imorgon är det första skoldagen! Är ganska nervös men förhoppningsvis så kommer det gå bra. Har träffat en tjej från min skola som kommer ha samna ämnen som mig. Eller jag kommer ha samma ämnen som henne. Och hon har avancerad matte! Vi får se hur det går men annars får jag försöka byta till vanlig matte. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på lite tysk musik som Phil har visat för mig. Vissa tyska låtar är väldigt bra faktiskt!  Verkar som att tyskar är mycket för rapp, rock och svenska artister! Typ det enda som spelas på radion, men jag tycker musiken är bra! 
 
Känns helt sjukt att jag ska vara här ett helt år! Det går inte in i min skalle. Sen när det har gått ett år kommer jag antagligen tänka "Har det verkligen gått ett år?" 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: