fannyityskland.blogg.se

Höstlov

Kategori: Tyskland13/14

Den här veckan är den första av två veckors Herbstferiern!(Höstlov) Det är skönt med lite lov från skolan, även fast jag inte förstår så mycket är det alltid skönt med lov. Förra veckan var inte så speciell. Men jag pratade i alla fall lite mer med folk! 
 
På fredag är det en fest för tre tjejer, Lea Lena och Justine. På måndag är det en fest för Jonas. Så det ska bli kul att göra lite saker. Jag ska smsa en tjej Ann-sofi någon dag framöver och fråga om hon vill hitta på något med mig. Jag känner mig lite nervös inför att fråga folk, men jag tror inte att någon direkt kommer säga nej till att träffa mig.. Förhoppningsvis väntar alla på att jag ska ta första steget och visa mig intresserad! Men det är svårt.. 
 
Igår började jag med att åka till gymmet helt själv! Det kändes bra att gymma lite. I måndags och i lördags var jag också på gymmet. Igår på eftermiddagen cyklade jag och Phil 15 km! Det är så himla vakert här med alla öppna landskap! Det var sjukt varmt igår, 23 grader! Som sommar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: