fannyityskland.blogg.se

281013

Kategori: Tyskland13/14

Idag är andra måndagen på höstolvet. Helgen har varit väldigt bra! I fredags var en fest för Lena, Lea och Justine. Vi dansade mycket och jag bra mycket (bara) Tyska! VIlket kändes superbra! Pratade mer med folk som jag inte pratat så mycket med innan och fick en inbjudan till "A girls night out" imorgon med tjejerna från volleybollen.
 
I lördags åkte jag, Tomke, Gesine och Gerd till Tomke, Phils och Tanitas mormor & morfar. De bor i en liten by på 800 invånare och på en jättefin stor bongård med grisar. Igår var jag och Phil ensamma hemma men vi gjorde inget speciellt. 
 
Ikväll ska jag på en fest hos en kille som heter Jonas. Han fyller 18 och de ska vara lite folk som jag inte känner. Jag är lite nervös men jag känner Alex så det ska bli roligt att träffa honom! Han är en av få som jag verkligen tycker om och kan prata med. I fredags var han jättefull och snackade massa fylle-engelska med mig och sa att han tyckte så mycket om mig (I love you!), jag var så öppen för allting och en jättetrevlig människa! Även fast han var full så kändes det väldigt bra att höra dom orden!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad roligt du har! Mysigt att få komplimanger, det kan man aldrig få för mycket av! <3 <3 <3 Mamma

    Svar: Precis! :) <3
    Fanny

    2013-10-28 | 17:48:05

Kommentera inlägget här: