fannyityskland.blogg.se

Kirmes

Kategori: Tyskland13/14

Igår var första dagen på Kirmes! Och Mammas födelsedag! Grattis än en gång mami! :* 
 
Igår var riktigt roligt! Jag och några andra tjejer från klassen förade hon Vera som bor i Soest. När klockan var nio gick vi mot Kirmes. När vi väl var i Kirmes gick vi till Bayern-tältet och dansade & sjöng där. Sen blev jag och Vera hungriga så vi gick och åt varsin döner! (Som kebab fast bättre!) Jag vågar prata mycket mer när jag fått lite att dricka och det går till och med väldigt bra att snacka Tyska! Jag har fått flera tecken att folk tycker jag är rolig/Tycker om mig. Jag behöver bara försöka våga mer och prata mer i skolan också..
 
Vid klockan 1 åkte jag hem med 4 andra killar som bor nära Hovestadt, och sen somnade jag gott!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan inte du skaffa bloglovin så att man kan följa dig där? :)

    Svar: Jo det kan jag göra! :)
    Fanny

    2013-11-07 | 20:53:25

Kommentera inlägget här: